Wednesday, October 3, 2018

BBM3410/18: Tugasan Minggu 4

Assalamualaikum, bersua kembali pada minggu ini melalui penulisan blogku. Pada kali ini, saya ingin berkongsi cerita yang mendukacitakan bagi saya. Pada minggu 4, saya telah diberi tugasan individu melalui email oleh Prof Normaliza berkaitan media sosial. Tugasan tersebut mestilah dirujuk berdasarkan buku BOOM with Social Media karya Noraien Mansor dan Profesor Normaliza Abd Rahim. Saya dikehendaki untuk menghantar tugasan tersebut pada jam 2 hingga 3 petang sahaja. sekiranya, hantar awal ataupun lambat secara automatik tugasan tersebut akan ditolak.

Jadi, dengan gigihnya saya membuat tugasan tersebut dengan menalaah buku terlebih dahulu agar dapat membuat dengan baik. Menanti tepat jam 2 petang, saya telah menghantar tugasan tersebut kepada email Priof Normaliza pada jam 2.20 petang. Setelah itu, saya dapat berita yang menyedihkan apabila tugasan saya telah ditolak oleh Prof atas alasan tidak memenuhi arahan yang telah diberikan. Sedih sangat sebab sudah kehilangan 10 markah untuk tugasan individu tersebut.

Ramai kawan-kawan saya turut kehilangan markah tersebut. Sedih rasanya sebab markah tersebut sangat penting bagi saya untuk mendapatkan keputusan yang cemerlang.Tugasan individu dihantar melalui email yang diberikan menjadikan saya lebih berhati-hati pada masa akan datang.


                  

No comments:

Bersangka Baik

Assalamualaikum. Susahnya nak didik diri bersangka baik. Bukan kerana tidak menerima segala takdir tetapi kerana jahilnya ilmu dalam diri....