Friday, January 25, 2019

Masa Pantas Berlalu

Assalamualaikum, alhamdulillah segala puji bagi Allah kerana masih dipinjamkan nafas untuk meneruskan kehidupan.

Kini aku kembali menulis di blog, walaupun assignment tentang #BBM3410 sudah pun tamat tetapi aku ingin meneruskan penulisan ini untuk perkongsian dan coretanku.. (semoga subjek multimedia ku cemerlang, aamiin).

Sekarang sudah penghujung bulan Januari 2019.. Aku kini sudah pun habis degree pada 10/1/19 baru2 ini dengan subjek Pendidikan Al-Quran dan As-Sunnah. Menanti konvo pada bulan 10/11 nanti, doakan.

3 tahun setengah aku di bumi UPM, terasa bagaikan semalam aku masuk daftar sebagai pelajar semester 1..rindu terasa!!

Sepanjanhg 3 tahun setengah itu, macam2 ujian dan pengalaman Allah berikan.

Suka duka, ketawa gembira, sedih kecewa.
Semua ada!!

Lumrah la kan kehidupan belajar seperti itu, jatuh bangun tu perkara biasa, kena la hadapi segalanya.

Tanpa kesusahan kita takkan kenal erti kekuatan.

Nanti, aku nak share pengalaman dan coretanku sepanjang di bumi UPM.. Jika berkesempatan waktu aku update di blog ini.

Ku coretkan kalam tinta untuk dijadikan sebuah cerita.

Semoga ketemu lagi~~

No comments:

Bersangka Baik

Assalamualaikum. Susahnya nak didik diri bersangka baik. Bukan kerana tidak menerima segala takdir tetapi kerana jahilnya ilmu dalam diri....